AKINSOFT Otel Çözümleri
AKINSOFT Otel çözümleri ile tesisinizin tüm işleyişini biz yönetelim, siz keyfini yaşayın!
Otelinizin kapasite ve büyüklüğü ne olursa olsun, AKINSOFT size uygun bir otel çözümü sunmaktadır.
4 yıldız ve üzerinde hizmet veren oteller için geliştirilen. WOLVOX Otel Yönetimi programımız ERP altyapısı ile tüm işleyişlerinizi takip eder, rapor ve analizler tutar.
AKINSOFT Otel 5 programımız butik otel, pansiyon, motel vb. hizmet veren işletmeler için tasarlanmıştır. Kolay kullanım ile birlikte bir çok özelliği sizlere sunmaktadır.
Otel çözümlerimizden, HotelRunner entegrasyonu seyahat sitelerinde online oda satışı yapabilirsiniz.
Bu uygulamamız ile misafirlerinizin kimliklerini sisteme aktarmak AKINSOFT Kimlik Tarama modülümüz ile daha kolay!
WOLVOX Otel Yönetimi
Otelinizin tüm departman işleyişlerini kontrol altında tutmanıza olanak sağlar. Bünyesindeki WOLVOX ERP entegrasyonları ile tüm hareketlerinizi, tek tuşla WOLVOX ERP’ye aktararak finansal işleyişinizi kolaylaştırır.
Program Özellikleri
Kullanım Alanları
Güçlü Wolvox ERP altyapısı ile otelini yönetmek isteyen tüm işletmeler için.
İçerdiği Modüller
AKINSOFT WOLVOX Otel Programı, ERP ile tam entegrasyonlu, rezervasyon, resepsiyon, ön büro, odalar yönetimi, satış/kontrat işlemleri, ön kasa, CRM, departman haberleşme, bildirim hizmetleri, banket/organizasyon yönetimi, forecast raporları, gün sonu işlemleri, bloke işlemleri, xml raporları ve otel durum raporunu içermektedir.
Ön büro yönetim süreçlerinizi WOLVOX Otel programı üzerinden takip ederek kontrol altına alınmasını sağlayabilirsiniz. Rezervasyon girişlerini, doluluk takip ve analizlerini, oda blokaj işlemlerini, müşteri check-in ve check-out, müşteri folio takibi, gelir-gider takibi ve yönetimi, acenta kontrat işlemlerinizi, geceleme raporlarını ve operasyon süreçleri gibi bir çok aşamayı takip edebilirsiniz.
* Hızlı ve kolay rezervasyon girişlerini yapabilir,
* Rezervasyon kayıt esnasında mükerrer kayıt kontrolü yapabilir,
* Rezervasyon girişlerinde voucher bilgisini belirleyebilir,
* Kayıt esnasında pansiyon tipini seçim yapabilir,
* Rezervasyon tipinin seçim yapılmasını sağlayabilir (Definite, Pending, Tentative, Optional vb.),
* “Beklemede” ve “rezerve” durumundaki kayıtlar için belirtilen tarih ve saatte kullanıcının uyarılmasını sağlayabilir,
* Check-In, no-show ve iptal işlemlerinizi tek ekran üzerinden yapabileceğiniz gelişmiş arayüzü kullanabilir,
* Otele düzenli gelip giden konukların kontrollerini (Repeat Guest) yapabilir,
* Konuklara ait sicil bilgilerini, istek ve talepleri kayıt edebilir,
* Konuklara ait geçmiş rezervasyon bilgilerini görüntüleyebilir (Müşteri History kayıtlarının gösterimi, hangi odada kaldığı ve ne kadar ücret ödediği gibi),
* Rezervasyonda atanan oda için envanter kayıtlarını tutabilir,
* Rezervasyonları beklemeye alabilme (waiting), beklemedeki bir rezervasyonu ise konfirme edebilir,
* Kayıt edilmiş rezervasyonları detaylı filtrelemeler yaparak raporlarını alabilir,
* Grup ve acenta ile yapılan giriş işlemlerini hızlı bir şekilde yaparak otomatik oda atama yapabilir,
* Günübirlik girişler kısmından oda harici otelin diğer hizmetlerinden konukları faydalandırabilir,
* Faturalandırma işlemlerinin seri bir şekilde yapılması ve folio hareketlerine göre ayrı ayrı faturalandırabilir,
* Rezervasyon çizelgesi ekranını kullanarak otel doluluk kontrolü ve çizelge üzerinden rezervasyon işlemlerinizi kontrol edebilirsiniz.
* Check-In işlemi ve grup girişlerinizi tek tuş ile yapabilir,
* EGM ve Jandarma Bilgi Yönetim sistemine otelde konaklayan ve çalışanların bilgilerini gönderebilir,
* Kimlik ve pasaport tarama cihazları ile müşteri kayıtlarını hızlı bir şekilde yapabilir,
* Rack ekranı üzerinden dolu odaları, boş odaları, blokajlı ve çıkış yapılacak odaları listeyebilir,
* Rack ekranı üzerinden tüm ön büro işlemlerinin yapılabilmesini sağlayabilir (tarih değişikliği, room change, bilgi güncelleme, folio izleme, check in, check out,
odaya mesaj girişi, arıza ve şikayet girişi, oda resimlerine ulaşabilme vb.),
* Rezervasyon çizelgesi üzerinde iken sürükle bırak yönetmiyle hızlı bir şekilde konaklama süresini uzatabilir,
* Desteklenen kapı entegrasyonları sayesinde misafirlerin check-out tarihlerinde kapı kartının geçersiz olması ve kapı kontrolü.
– (Desteklenen cihazlar için lütfen bilgi alınız.)
* Merkez Bankası üzerinden döviz kurlarını otomatik download ederek girişlerde güncel kurlardan işlem yapılmasını sağlayabilir,
* Tüm müşterilere toplu mail veya sms gönderebilme özelliği,
* Kasa transfer işlemleri ve yapılan transferlerin onaylanması için kasa havuzunun oluşturulması,
* Döviz bozma işlemleri ve raporlarının yapılabilmesi,
* Kasa toplamlarının TL ve Döviz birimlerine göre raporlanabilmesi,
* Kasa üzerinden oda kartlarına toplu folio hareket girişinin yapılabilmesi,
* Tanımlanan folio ödeme türlerine göre konaklayanların bakiyesini tek tuşla kapatabilme,
* Acenta kayıtlarını yapabilir,
* Acenta rezervasyonlarını raporlayabilir,
* Sistemde kayıtlı acenta ya da gruplar için stop sale (Satışları geçici olarak durdurabilir) işlemi yapabilir,
* Acenta, grup ya da şirketlere özel kontrat girişleri yapabilir,
* Sözleşme bilgilerini dosya halinde kayıt altında tutabilir,
* Acenta pazar (Comp, europe, ABD, Almanya, Rusya vb.) ve market gruplarının belirlenmesini sağlayabilir,
* Acenta kara liste kontrollerini sağlayabilir,
* Başlangıç ve bitiş tarihlerine göre garanti oda ve kontenjan belirlemesi yapabilir,
* Acenta üzerinden alınan rezervasyonlarda dönem geçişleri için hesaplamaların ayrı ayrı yapılmasını sağlayabilir,
* Kontrat numarasına göre kişi başı ve oda ücretlerinin belirtilebilmesini sağlayabilir,
* Dönemsel aksiyonlar oluşturabilir,
* Gün aksiyon tanımlarını yapabilir (5 gün kal 3 gün öde vb.),
* İndirim aksiyonları oluşturabilir (5 gün ve üstü konaklamalar için indirim oranı/tutarı belirleyebilme),
* Kişi başı ya da oda geneli için ekstra indirim tanımları oluşturabilir,
* Tanımlanan dönem kayıtları için geceleme gün sayısına, kişi ve geliş bilgilerine göre kurallar oluşturabilir (İlgili dönem için sadece seçilen günlerde belirtilen indirimler geçerli gibi),
* Toplu bir şekilde oda durum bilgisinin giriş yapılmasını sağlayabilir,
* Oda okeyleme işlemlerinin client pcler üzerinden yapılmasını sağlayabilir,
* Minibar ürün giriş ve çıkışlarını IOS ve And. destekli cihazlar üzerinden kolayca oda folio kartına yazabilir,
* Kayıp eşya, şikayet ve arıza kayıtlarının giriş yapılarak kontrol edilebilmesi,
* House keeping (Kat Hizmetleri H/KPG) raporlarının alınabilmesi,
* House keeper (Kat Şefi-H/K) raporlarının alınabilmesini sağlayabilir,
* Desteklenen santral marka ve modelleri ile entegre olabilme ve sorunsuz çalışabilir,
– (Desteklenen cihazlar için lütfen bilgi alınız),
* Otelde wireless kullanan tüm misafirlerin internet kullanım ücretlerini foliolarına yansıtabilir,
* Uyandırma servisi hizmeti ile otelinizde konaklayan misafirlerinizi diledikleri saatlerde uyandırabilme,
* Departmanlar arası haberleşme özelliği sayesinde misafir isteklerinin kat görevlisine bildirilebilmesi,
* Misafirlerin odayla ilgili her türlü bildiriminin kayıt altında tutularak odaya verilen tüm servislerin takip edilebilmesi,
* Konum bilgisi girişi yaparak otelden kısa süreliğine ayrılan müşterilerin nerede olduklarını ve bıraktıkları notları kaydedebilir,
* Otele ulaşım servisleri için tarih ve saat bazında takibi sağlayabilir,
* Kayıtlı tüm rezervasyonlar için detaylı raporlar alabilir,
* Giriş ve geceleme, XML ve BTM, otel durum raporları,
* Günübirlik konaklama ve locater raporları,
* Tarih ve tarife bazında raporlar,
* Gelir departman ve genel durum raporları,
* Otel Forecast raporları,
* Pazar bazlı forecast raporları,
* Satış forecast raporları,
* Ülke bazlı forecast raporları,
* Oda tipi forecast raporları,
* City Ledger raporları,
* Günsonu raporları,
WOLVOX 8 Otel yazılımı ile düğün davetlerinden şirket organizasyonlarına kadar tüm otel etkinliklerini kolayca planlayıp yönetebilmenizi sağlar. WOLVOX 8 Otel etkinlik takvimi sayesinde aylık yapılması planlanan tüm etkinlikleri kolayca kontrol edebilirsiniz. Etkinliklerde kullanılacak ekipman ya da malzemelerin listesini kontrol edebilirsiniz.
* Otelinizde düzenlenecek tüm organizasyonları liste veya çizelge üzerinden takip edebilir,
* Otel salonlarının özelliklerine göre kayıt altına alınarak kullanım durumlarını takip edebilir,
* Salonlara verilen emanetlerin envanterinin takibini sağlayabilir,
* Konferans ya da etkinlik rezervasyonlarının takibini yapabilir,
* Aktiviteleri planlayarak sonuçlandırabilir,
* Paylaşılabilir salon kayıtlarını yapabilir,
* Yemek planı oluşturarak otelinizde konaklayan veya yemek rezervasyonu yapan kişiler için toplam yemek kapasitesi belirleyebilir,
* Oturma düzenlerinin planlanabilmesini sağlayabilir,
* Bakım zamanlarının süresini belirleyebilir (ilgili sürede organizasyon/toplantı alınmasını önleyebilir),
* Etkinlik ve toplantı statüsünü belirleyebilir,
* Pazar segment(üst grup, özel fiyat, düğün, acenta özel vb.) ve kaynak (Şirket yönlendirmesi, Acenta vb.) bilgilerinin kayıt edilmesini sağlayabilir,
CRM; Karşılıklı, uzun vadeli bir değer ilişkisi yaratmak için müşteriler ile gerçekleştirilen ilişkilerin etkin bir biçimde yönetilmesidir.
WOLVOX CRM (Müşteri İlişkileri Yönetimi); müşteri memnuniyeti daha da önemlisi müşteri sadakati oluşturma prensibinden yola çıkarak, müşteri ihtiyaç ve taleplerine uygun yatırımlar ile işletme karlılığını arttırabileceğiniz en akıllı yardımcınız olacak.
* Otelinizde konaklayan misafirleriniz için anket düzenleyebilir ve anket takibi yapabilir,
* Sezon başlangıcından sezon sonuna kadar anket sonuçlarına göre ara değerlendirmeler yapılabilir,
* Misafirlerin özel günlerinde hatırlanılmasını sağlayabilir,
* Misafirlere Yılbaşı, Bayram gibi özel günlerin kutlanmasını sağlayabilir,
* Misafirlere uygulanan özel kampanya haberlerinin iletilmesi için toplu mail ve SMS sistemini hazır mail şablonları üzerinden kolaylıkla iletebilir,
* Sonuçları grafik olarak görüntüleyerek daha kolay ve anlaşılır raporlar alabilir,
WOLVOX ERP programı ile Otel programının tam entegre yapısı sayesinde stok kartları ve muhasebe kodlarını oluşturarak giriş ve çıkış rakamlarını raporlayabilirsiniz. WOLVOX ERP stok modülü ile birlikte alış-satış faturası üzerinden yapılan girişleri, birimler (depo) üzerinden yapılan malzeme transferlerini, günlük ve aylık belirlenen istatistikleri esnek raporlama araçları üzerinden kullanabilirsiniz.
* Sınırsız sayıda stok kartı tanımlayabilir,
* Tanımlamış olduğunuz stoklarınızı grup, ara grup ve alt grup bazında gruplayabilir,
* Stok kartlarınıza özel kdv belirleyebilir,
* Stoklarınıza sınırsız sayıda fiyat girişi yapabilir,
* Stoklarınıza sınırsız sayıda resim ekleyebilir,
* Sınırsız sayıda birim tanımlaması yaparak stoklarınızın belirttiğiniz birimler üzerinden bakiyelerini kontrol edebilir,
* Stok kartında bir ürüne ait birden fazla barkod bilgisinin tanımlayabilir, bu sayede ürüne ait birim bazlı ve fiyat bazında ayrı ayrı barkod belirleyebilir,
* Depo entegrasyonu sayesinde stoğunuzun hangi depoda, kaç adet olduğunu görüntüleyebilir,
* Stok emniyet limitleri belirterek belirtilen limitin altına düşmesini veya üstüne çıkmasını engelleyebilir,
* Bakiyesi ekside olan stoklarınızın satışını engelleyebilir,
* Stoklarınıza özel iskonto tanımlayabilir, gelişmiş iskonto özelliği sayesinde müşterilerinize özel stok veya stok grup bazlı iskonto girişi yapabilir,
* Seri no ile satışını yaptığınız stoklarınızın takibini yapabilir,
* Stok tedarikçileri tanımlayarak varsayılan tedarikçi ataması yapabilir,
* Stok envanterini ve depo bazlı stok durum raporlarını alabilir,
* Stok raporları sayesinde hangi tarihte işlem gördüğünü raporlayabilir,
* Blokede ve terminde olan stoklarınızı raporlayabilir,
* Stok sayımlarınızı gerçekleştirerek envantere işleyebilir,
* Stoklarınıza etiket basabilir,
* Verdiğiniz hizmetleri tanımlayabilir, hizmet raporları alabilir,
* Paket tanımları oluşturarak paketlere etiket yazdırabilir, paket fiyatını dilerseniz manuel dilerseniz stok fiyatlarından çektirebilirsiniz.
* İrsaliye ile girişi yapılan stokların faturaya aktarılabilmesi,
* Oluşturacağınız mamül ve yarımamül üretimleri için reçete oluşturabilir, fire ve diğer maliyetleri üretime yansıtabilir,
* Üretim birleştirme ve üretim parçalama işlemlerinizi takip edebilir,
* Eksiye düşen ve reçetede tanımlı olan ana mamuller için otomatik üretim yaptırabilir,
* Oluşturduğunuz üretimler için raporlar alabilir,
* Depolarınıza kullanıcı bazlı yetkilendirme yaparak sadece yetkili kullanıcının giriş veya çıkış yapmasını sağlayabilir,
* Depolarınız arası tek tek veya toplu bir şekilde transfer yapabilir,
* İşlem gören ve görmeyen stok hareketleri, stok envanter, depo envanter, alış-satış raporları, gün-ay ve yıllara göre analizler ve birim maliyet raporlarının alınabilmesi,
Hesap planı, fiş işlemleri, tanımlamalar, dönem sonu işlemleri, defterler, mizan/raporlar, mali tablolar ve bütçe modülleriyle otel, restaurant ya da arka ofis tarafından kesinleşen kayıtların raporlamalarını yapabilirsiniz.
* Çok kullanıcılı desteği ile birden fazla kullanıcının aynı anda kullanım sağlayabilmesi,
* Sınırsız sayıda kullanıcı kayıt edebilir,
* Tüm kullanıcılar için gelişmiş yetkilendirme sistemi kullanarak her işlem için yetki seviyesi belirleyebilir,
* Firebird ve MSSQL veritabanı desteği sayesinde güvenli data akışının sağlanabilmesi.
Raporlar;
İçerisinde birçok hazır rapor ve form bulunan WOLVOX”un rapor uyarlama aracı sayesinde mevcut ve yeni tasarlanacak raporlara yeni filtreler eklenebilir,çeşitli yazı biçimleri,fontlar ve renkler kullanılabilir.
Windows Uyumluluğu;
WOLVOX ile gelen tam Windows uyumunun sağladığı avantajlar,AKINSOFT”un titizlikle hazırladığı kolay kullanımlı arayüzü ile birleşerek kullanıcıya çabuk öğrenme ve kullanım kolaylığı avantajı sağlar.
İlişkisel Veritabanı;
WOLVOX SQL mimari veritabanı ile Microsoft Office programları ile doğrudan ilişki kurabilmektedir.
Kullanıcı Yetkilendirme;
WOLVOX kullanıcılara tanınan çok seviyeli erişim hakları ile bilgi güvenliğini garantiler.Sistem yöneticisi (Yetkili Oturum),her kullanıcıya,şirket bazında modül ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlayabilir.Kayıtların kimin tarafından değiştirildiği sistemden öğrenilebilir.Ayrıca silinen kayıtları yetkili oturumu ile geri alma imkanı sağlar.
WOLVOX ile daha verimli çalışmak , karlılığı ve hizmet kalitesini artırmak artık çok kolay.
AKINSOFT OTEL
Program Özellikleri
Kullanım Alanları
Tüm otel, motel ve pansiyonlara hitap etmektedir.
İçerdiği Modüller
Rezervasyon, oda kayıt, odanın durumu, müşteri hareketleri ve bakiyeler listesi, muhasebe, e-fatura, personel hareketleri ve bakiyeler listesi, otelde kalanlar ve ayrılanlar listesini alabileceğiniz modüllerden oluşmaktadır.
Rezervasyon yönetimi otellerin misafir kanadına açılan ve henüz müşteriyle ilk temas aşamasında hizmet kalitesi hakkında bilgi veren alanıdır. Rezervasyon işleminin hızı misafirlerinizi memnun eder ve yeni arayışlara girişmesini engeller. Rezervasyonda oluşacak karışıklıklar ise misafirlerinizin işlerinin aksamasına, dolayısıyla farklı firmaları tercih etmelerine neden olacaktır. Sağlıklı bir rezervasyon yönetimi, sağlıklı bir otel yazılımı ile sağlanır. Otel 5 yazılımı bu sürecinizi aydınlatıyor.
* Misafir kayıt ekranından faydalanarak tüm misafirlerinizi kaydedebilir, XML raporu alabilmek için gerekli zorunlu alanları görerek henüz misafir kayıt ekranındayken tüm girişlerinizi yapabilirsiniz.
* Hızlı misafir kayıt ekranından faydalanarak sadece zorunlu alanları doldurup misafir kaydı oluşturabilir, hızlı bir şekilde check-in işlemlerini yapabilirsiniz.
* Detaylı misafir kaydı ekranından faydalanarak misafirlerinizin kimliklerindeki tüm bilgileri kaydedebilirsiniz.
* Rezervasyon kontrol ekranında rezervasyon bilgilerinin detaylı gösterimini yapabilirsiniz.
* Kimlik tarama sistemini aktif ederek misafir kayıtlarının desteklenen cihazlardan kimliğin taratılıp hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.
* İşlemi tamamlanan misafir kartlarını pasife alarak misafir kartını silmeden oluşabilecek kayıt karmaşasını azaltabilirsiniz.
* Misafir kartlarını kara listeye alarak kara listeye alınma nedenini belirtebilir, bu misafirinize işlem yaparken kara liste uyarılarının ekranınıza yansımasını sağlayabilirsiniz.
* Yeni rezervasyon kaydı ekranı sayesinde hızlı bir şekilde rezervasyon girişlerini yapabilir, uygun olan oda ve yatakların misafiriniz adına rezerve edebilirsiniz.
* Rezervasyon ekranından bloke işlemi gerçekleştirebilir, rezerve edilen odanın eklediğiniz kişi için bloke olmasını sağlayabilirsiniz.
* Rezervasyonları hızlı bir şekilde giriş yaptı durumuna alabilir, misafir ayrılışlarında gene çıkış yaptı durumuna alarak hızlı bir şekilde ayrılmasını sağlayabilirsiniz.
* Konaklama ücretinin kişi başına veya oda geneline hesaplanmasını sağlayabilirsiniz.
* Rezervasyonu farklı bir kişi veya firma yaptırmışsa ilgili kişi veya firma bilgilerini belirtebilirsiniz.
* Çıkış saati yaklaşan rezervasyonlar için uyarı popupu açılmasını sağlayabilir, popup üzerine tıklandığında ilgili kayıtların listelenmesini sağlayabilirsiniz.
* Mali sorumlu seçimi yaparak belirttiğiniz sorumluluk kapsamı için (sadece oda ücretleri, sadece ekstralar, tüm harcamalar) ödemeleri mali sorumlunun yapmasını sağlayabilirsiniz.
* Rezervasyon ekranından müşteri ödemelerini gerçekleştirebilir, makbuz yazdırabilirsiniz.
* Hızlı ödeme ekranından faydalanarak harcama veya ödeme tutarını işlem türü seçimi yapıp hızlıca kaydedebilirsiniz.
* Hızlı ödeme işlemleri için programda default tanımlı olan oda ücreti, ek yatak, lokanta, bar, telefon, büfe, çamaşır alanlarından ihtiyacınız olanı seçebilirsiniz.
* Fatura basım işlemleri için odada konaklayan misafirlerden seçim yapabilir veya diğer misafirlerden seçim yapabilirsiniz.
* Fatura kalemi için açıklama girişini manuel olarak değiştirebilir, dilediğiniz açıklamayı ekleyebilirsiniz.
* Fatura yazdırarak oluşturduğunuz faturanın çıktısını alabilir, fatura tasarımı üzerinde gerekli düzenlemeleri yaparak kullandığınız matbu forma göre dizayn edebilirsiniz.
* Toplu fatura yazdırma işlemi sayesinde eklemiş olduğunuz fatura kalemleri için fatura çıktısını tek tek yazdırmaya gerek kalmadan, tek seferde ayrı ayrı faturalar olarak yazdırabilirsiniz.
* Konaklama kartı yazdırarak misafirinizin konakladığı süreyle ilgili bilgilerin çıktısını alabilirsiniz.
* Rezervasyona ait folio hareketlerinin çıktılarını alabilirsiniz.
* Kayıp eşya girişleri yaparak misafirlerinizin otelinizde kaybolan eşyalarını kayıt altına alabilir, bulunduğu zaman üzerinde gerekli düzenlemeleri yaparak teslim detaylarını belirtebilirsiniz.
* Şikayet ve arıza kaydı oluşturarak misafirlerinizin ilettikleri şikayetleri ve odalardaki arızaları kaydedebilir, şikayet – arıza giderildiğinde kayıt üzerine gerekli açıklamaları ekleyebilirsiniz.
* Otel raporu ekranından faydalanarak otelinizdeki odaları yatak bazlı olarak görebilir, boş ve dolu odaları kontrol ederek hızlı bir şekilde rezervasyon ekranının açılmasını sağlayabilirsiniz.
* Otel raporu ekranında yer alan otel özeti alanı sayesinde boş yatak ve odaları, bloke edilen odaları, rezerve edilen odaları, toplam dolu odaları görüntüleyebilir, otelinizin güncel kapasite durumu konusunda bilgi sahibi olabilirsiniz.
* Otel raporu ekranında yer alan renklendirme alanı sayesinde oda ve yatak durumlarını tercihinize göre renklendirebilirsiniz.
* Otel raporu ekranından hızlı bir şekilde belirttiğiniz tarih aralığında konaklayan kişilerin hangi odada kaldıkları ve geliş – ayrılık bilgilerine erişebilirsiniz.
* Otel raporunuzun grafiksel olarak doluluğunu kontrol edebilirsiniz.
* Rezervasyon kontrol ekranından faydalanarak oda durumlarını boş odaları, dolu odaları, rezerve edilen odaları görüntüleyebilir odaların temizlik-kirlilik durumları hakkında bilgi sahibi olabilir, temizlenen odanın durumunu temiz olarak değiştirebilirsiniz.
* Mevcut konaklayanlar listesi alarak konaklayanların turizm şirketi, rezervasyon yaptıran kişi bilgisi, gidiş tarihi gibi bilgilerini toplu bir şekilde bilgi güncelleme işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
* Konaklayanlar listesini oda veya kişi bazlı olarak yazdırabilir, tasarım üzerinde gerekli düzenlemeleri gerçekleştirebilirsiniz.
* Mali günlük müşteri listesini alabilir dilerseniz yazdırabilir dilerseniz Excel veya HTML’e veya XML dosyasına aktarabilirsiniz.
* Mali günlük müşteri listesinden daha detaylı bir rapor alınabilmesi için ödeme türleri oluşturabilirsiniz.
* Otelde kalanlar ve AKBS raporları alarak AKBS gönderim işlemi için gerekli olan XML dosyasını oluşturabilirsiniz.
* AKBS gönderim işlemlerinin programın otomatik yapmasını sağlayabilirsiniz.
* BTM1, BTM2 ve konaklama kartlarının çıktılarını alabilirsiniz.
* AKBS sistemine yaptığınız gönderim işlemlerini aylık olarak kontrol edebilir, yapmış olduğunuz gönderimlerin ne kadar sağlıklı ilerlediğini takip edebilirsiniz.
Oteller için misafir takibi kadar alışveriş yaptıkları carileri takip etmek te önemlidir. Otel yazılımınız sadece misafir takibi hizmeti verirse cari takibini farklı bir programdan yürütmeniz gerekir ve iki farklı yazılım kullanılması iş yükünüzü artırır. Otel 5 yazılımı cari modülü sayesinde otel misafirleriniz dışında bakiyesini takip etmek isteyeceğiniz müşterilerinizin kayıtlarını oluşturarak hareket işleyebilir, ihtiyacınız doğrultusunda raporlar alabilirsiniz.
* Cari kayıtlarınızı oluşturarak carilerinize ait isim, soy isim, unvan, adres, telefon vb. ihtiyaç duyabileceğiniz bilgileri kaydedebilirsiniz.
* E- Fatura / E-Arşiv düzenleyebilirsiniz.
* Carinize ait fotoğraf ekleyerek cariyi tanımayan çalışanlarınızın kim olduğu konusunda bilgi sahibi olmasını sağlayabilirsiniz.
* Carilerinizi grup ve alt grup bazında kayıt ederek ihtiyacınız olduğunda gruplara göre raporlayabilirsiniz.
* Carilerinizi riskli olarak işaretleyip risk notu yazarak işlem yaparken risk notunun karşınıza uyarı şeklinde düşmesini sağlayabilirsiniz.
* Carinize kefil bilgisi girerek gerektiğinde bilgileri kontrol edebilirsiniz.
* Cari hareket girişi yaparak carinizin borç veya alacak bilgilerini kaydedebilirsiniz.
* İşlem girişleri esnasında nakit, dekont, kredi kartı, pos ve evrak işlem türlerinden ihtiyacınız olanı seçim yapabilirsiniz.
* Hareket girişleri esnasında seçim yaptığınız carinin bakiyesini görüntüleyebilir, bu doğrultuda tahsilat yapabilirsiniz.
* Yapmış olduğunuz hareket girişlerinin makbuz çıktısını alabilir bu sayede tahsilat işlemleri için tahsilat makbuzu yazdırabilirsiniz.
* Cari ekstreleri alarak carilerinizin işlem detaylarını çıktı olarak alabilirsiniz.
* Cari işlem raporları alarak hangi işlemin toplamda kaç lira hareket gördüğünü raporlayabilirsiniz.
* Carilerinizden aldığınız veya verdiğiniz çek/senet girişlerini yapabilir evrak sahibi farklı bir kişi ise belirtebilir, asıl borçluya ait bilgileri kaydedebilirsiniz.
* Daha önce ciro işlemi olan çekler için ciro detaylarını kaydedebilirsiniz.
* Müşterilerden aldığınız çekleri ve senetleri tahsil edebilir, takasa verebilir, ciro edebilir veya iade edebilirsiniz.
* Kendi çek ve senetlerinizin hangi bankadan kesildiğini seçerek banka hareketlerinize yansımasını sağlayabilirsiniz.
* Ödediğiniz kendi çek ve senetlerinizin durumlarını bankadan ödendi veya kasadan ödendi şeklinde güncelleyebilirsiniz.
* Tüm çek ve senetlerinizin listesini alabilir, vadesi gelen çek/senetlerinizi ayrıca listeleyebilirsiniz.
* Vadesi gelen çek/senetleriniz için uyarı özelliğinden faydalanarak olabilecek gecikmelerin önüne geçebilirsiniz.
Birde fazla departmana sahip oteller için ayrı ayrı kasa takibi yapmak, daha sonradan oluşabilecek problemlerin önüne geçmeyi sağlayacaktır. Sağlıklı bir nakit yönetimi için programda kasa işlemlerinin sağlıklı yapılması gerekir.
* Kasa kartları oluşturarak işlem yapılan kasaları gruplayabilirsiniz.
* Kasa hareket girişi yaparak direkt kasayı etkileyen, arada ikinci bir muhatabın olmadığı gelir veya giderleri kaydedebilirsiniz.
* Kasa hareket işlemleri için makbuz çıktısı alabilirsiniz.
* Kasa transferi yaparak kasalarınız arası para aktarımını sağlayabilir, gün sonunda kasaların ana kasanızda birleşmesini sağlayabilirsiniz.
* Günlük kasa raporları alarak kasanızda bulunması gereken nakit miktarlarını kontrol edebilirsiniz.
Günümüzde çoğu kişi nakit akışını banka üzerinden sağlamakta, direkt nakit işlemler banka işlemlerinin gerisinde kalmaktadır. Bu nedenle bankalar üzerinden yapılan işlemler nakit yönetiminizi direkt etkilerken, bu modülün kullanımı kaçınılmaz olmaktadır.
* Banka kayıtları oluşturarak çalıştığınız bankaları tanımlayabilir, alt hesap tanımlamaları oluşturabilirsiniz.
* Alt hesaplarınızı vadeli ve vadesiz olarak belirleyebilir, takibini bu yönde sağlayabilirsiniz.
* Alt hesaplarınıza bağlı pos ve kredi kart kullanımlarını seçerek alt hesaplarla ilişkilendirebilirsiniz.
* Pos işlemleri için taksit tanımlamaları yaparak provizyon oranı belirtebilir bu sayede provizyon kesintisi sonrası nakit tutarınızı takip edebilirsiniz.
* Vade günü girişi yaparak postan yapılan işlemlerin hesabınıza hangi günler yansıyacağını belirleyebilirsiniz.
* Kredi kartı tanımları yaparak hesap kesim ve son ödeme tarihlerini kaydedebilir, borç ödemelerini bu bilgiler üzerinden gerçekleştirebilirsiniz.
* Bankalarınız arası transfer yaparak hesaplarınız arası para transferini sağlayabilir, varsa işlem ücreti girişi yapabilirsiniz.
* Bankanızdan kasanıza nakit transferlerini veya kasanızdan bankanıza nakit transferlerini kaydedebilir, işlem makbuzu yazdırabilirsiniz.
* Pos hesap tablosu ekranından faydalanarak hangi pos kullanılarak işlem yapılırsa ne kadarlık bir provizyon kesintisi olacağını kontrol edebilir, işlemlerinizi bu doğrultuda gerçekleştirebilirsiniz.
* Raporlamalar sayesinde bankanızdaki nakit miktarını takip edebilir, provizyon kesintisi sonrası ve kullanılabilir durumda olan nakit tutarlarını kontrol edebilirsiniz.
Kayıtlı misafirlerinize özel günlerde, önemli hatırlatmalarda ve duyuru yapmak istediğiniz konularda SMS gönderim işlemlerinizi program içerisinden yaparak tek tuş ile aynı anda tüm SMS listenize mesaj gönderebilirsiniz.
* Tek SMS gönderim özelliği sayesinde sadece eklemiş olduğunuz numaralara SMS gönderimi gerçekleştirebilirsiniz.
* Toplu SMS gönderim alanında kayıtlı olan tüm üyeler ve dilerseniz tümüne dilerseniz sadece işaretlediklerinize SMS gönderimi gerçekleştirebilirsiniz.
* SMS gönderim raporu alarak yolladığınız SMS’lerin ulaşıp ulaşmadığı hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz.
Programı kullanacak olan kayıtlı kullanıcılar için özel tanımlar yaparak programın bazı bölümlerini kullanıcı bazlı özelleştirebilirsiniz.
* Form başlıklarını istediğiniz renge ayarlayabilirsiniz.
* Program ilk açıldığında gizlenmesini veya rezervasyon kontrol ekranının görünmesini sağlayabilirsiniz.
* Kimlik tarama sistemini aktif ederek misafir kayıtlarının desteklenen cihazlardan kimliğin taratılıp hızlı bir şekilde gerçekleşmesini sağlayabilirsiniz.
* Otelde kalanlar XML rapor dizini belirterek oluşacak XML dosyasının hangi dizine kayıt olacağını belirleyebilirsiniz.
* Silinen kayıt loğları alanından faydalanarak hangi kullanıcının hangi kayıtları sildiğini raporlayabilirsiniz.
Programın kullanılabilmesi için temel kayıt girişlerini gerçekleştirebileceğiniz alandır. Bu alandan birtakım ayarlamalar yaparak programı daha verimli kullanabilir, böylece işlem girişlerini hızlandırabilirsiniz.
* Kullanıcı kayıtları oluşturarak programı kullanacak kişileri tanımlayabilir, kullanıcılara ait detaylı bilgi girişleri yaparak kullanıcı adı ve parolası belirleyebilirsiniz.
* Kullanıcı yetkileri oluşturarak program içerisinde hangi kısımları kullanabileceğini belirleyebilir, hızlı yetkilendirme özelliği sayesinde tek seferde tüm kayıt ekleme, kayıt silme, kayıt düzenleme veya kayıt görme yetkisini verebilirsiniz.
* Personel grup tanımları oluşturarak personel kaydı ekranında grup seçimi yapabilir, raporlamalarda bu gruplardan faydalanabilirsiniz.
* Excel’den veri transferi özelliği sayesinde Excel’de kayıtlı olan misafirlerinizi tek işlemle Otel 5 programına aktarabilir, veri girişlerinizi hızlandırabilirsiniz.
* Oda kayıtlarını oluşturarak otelinizdeki odaları ve odalar içerisindeki yatakları özelliklerine göre kaydedebilirsiniz.
* Odanın büyüklüğünü, fiyatını, kaçıncı katta olduğunu vb. bilgilerini belirtebilir, yatakların kaçar kişilik olduğunu tanımlayabilirsiniz.
* Odanın özelliklerini mevcut seçeneklerden işaretleyebilir, genel ayarlardan oda özellik kayıtları oluşturabilirsiniz. (Televizyon, buz dolabı, klima, mini bar vb.)
* Oda kartlarını kopyalayarak hızlı bir şekilde oluşturabilirsiniz.
* Oda tipleri belirleyerek oda kayıtlarında seçebilir, odalara ait işlemler esnasında tip bazında raporlamalar yapabilirsiniz.
* Turizm şirketlerini kaydederek rezervasyon esnasında
* Yedekleme ayarları yaparak programın belirttiğiniz periyotlarda otomatik yedek almasını sağlayabilir, ihtiyacınız olduğunda yedek dosyalarından geri yükleme yapabilirsiniz.
* Rezervasyon giriş ve çıkış saatlerini belirterek çıkışı yaklaşan rezervasyonları programın hatırlatmasını sağlayabilirsiniz.
Program kullanım amacının yanı sıra içerisinde barındırdığı araçlar ve notlar alanları ile bu özelliklerden de faydalanmanıza imkan tanıyor.
* Metin düzenleme ve yazdırma işlemi için WordMaker sistemini araçlar menüsüne ekleyerek ücretsiz kullanabilirsiniz.
* Programa saat ekleyerek programı açtığınız andan itibaren saatin görünmesini sağlayabilirsiniz.
* Hesap makinesi ekleyerek ihtiyaç duyduğunuzda kullanabilirsiniz.
* Not ekleyerek programı açtığınız anda notların ekranınızda görünmesini sağlayabilirsiniz.
* Notlara alarm kurarak belirttiğiniz süre geldiğinde uyarı vermesini sağlayabilirsiniz.
İşiniz tamamlandığında notları tek tuş ile silebilirsiniz
Raporlar;
İçerisinde birçok hazır rapor ve dizayn edilebilir raporlama aracı sayesinde istenilen tasarımlarda raporlar oluşturabilme.
Windows Uyumluluğu;
AKINSOFT Otel ile gelen tam Windows uyumunun sağladığı avantajlar, AKINSOFT’un titizlikle hazırladığı kolay kullanımlı arayüzü ile birleşerek kullanıcıya çabuk öğrenme ve kullanım kolaylığı avantajı sağlar.
İlişkisel Veritabanı;
AKINSOFT Otel SQL mimari veritabanı ile Microsoft Office programları ile doğrudan ilişki kurabilmektedir.
Kullanıcı Yetkilendirme;
AKINSOFT Otel kullanıcılara tanınan çok seviyeli erişim hakları ile bilgi güvenliğini garantiler.Sistem yöneticisi (Yetkili Oturum), her kullanıcıya, şirket bazında modül ve menü seçeneklerine erişim haklarını tanımlayabilir.Kayıtların kimin tarafından değiştirildiği sistemden öğrenilebilir. Ayrıca silinen kayıt loglarını görebilme imkanı sağlar.
AKINSOFT Otel ile daha verimli çalışmak , karlılığı ve hizmet kalitesini artırmak artık çok kolay.
Detaylı bilgi ve ücretsiz demo için aşağıdaki formu doldurabilirsiniz.
Copyright © 2020 BND Bilişim. Site içeriği izinsiz kullanılamaz.